Spørsmål og svar om adresseendring

  1. Fyll ut skjema for adresseendring.
  2. Velg mottakere basert på en liste over Norges bedrifter og organisasjoner.

Vi sender flyttemeldingene til alle dine valgte mottakere:

Du mottar også ferdig utfylt skjema på epost som kan leveres til folkeregisteret etter at skjemaet er ferdig utfylt.

Mottakerne du selv velger i skjemaet mottar flyttemeldingen din.

Tjenesten er helt gratis.

Nei – du må selv huske å melde flytting til folkeregisteret. Dette må gjøres senest 8 dager etter innflytting. Du mottar ferdig utfylt skjema etter fullført tjeneste hos flyttemelding1. Denne kan prines og sendes/leveres til ditt lokale skattekontor.

Omadressering ved dødsfall må gjøres direkte hos Posten. Ta kontakt med posten ved spørsmål om dette tlf. 04004.

Ved omadressering vil posten videresendes i en begrenset tidsperiode. Ved adresseendring skjer endringen permanent. Omadressering må registreres hos Posten Norge

Nei – dessverre trenger vi din eposadresse for å kunne levere tjenesten.

Da fyller du enkelt ut skjemaet på nytt. Du kan sørge for at leverandørene du valgte forrige gang ikke mottar to flyttemeldinger ved å ikke velge disse nå.

Dessverre støtter vi ikke adressendringer til eller fra ulandet.

Dersom du ønsker en CO-adresse fyller du enkelt ut CO-adressen i adressefeltet i skjemaet.