Adresseendring posten

Adresseendring til posten er anbefalt for å sikre at post fra nye leverandører ender på rett sted. Her hos Flyttemelding1 sørger du for at de firmaene du er kunde hos i dag også får beskjed.

meld adresseendring

Adresseendring til posten er viktig – men det er fremdeles flere å melde fra til..

Adresseendring til posten er viktg å gjøre når man har- eller skal flytte  Dette gir posten lettere tilkomst til din nye postkasse. Likevel er det ikke nok å kun sende flyttemelding til posten. 

Ved å å bruke adressendringsskjemaet gjennom flyttemelding1 vil du helt gratis og superenkelt gi beskjed til alle dine leverandører om at post, pakker og regninger må sendes til din nye adresse. Du fyller ut 1 skjema, velger mottakere, så ordner tjenesten resten. 

Regninger sendt til feil adresse, forsendelser som ikke kommer fram, gebyrer og inkassovarsler. Det er mange grunner til at det er viktig å sende ut melding om ny adresse. Flyttemelding1 er utviklet for å forenkle denne prosessen gjennom en gratis tjeneste der du enkelt kan melde i fra til de som trenger din nye boinformasjon.

Flyttemelding til posten gjøres i dag digital via deres nettsider.

Du fyller ut deres skjema for adressendring posten og vipps så er du ferdig. Forsøk å gjøre dette så tett på flyttingen som mulig.

Du er også pålagt å sende adressendring til folkeregisteret. Her hjelper vi deg ved å sende deg et ferdig utfylt skjema på e-post etter fullført skjemaregistrering. Dette kan leveres på ditt lokale skattekontor eller sendes i posten.